سلام
امشب ميخوام در مورد احساس حرف بزنم .
بنظر من همه ما يه عذر خواهي به احساسمون بدهكاريم .!
زمان كه واسعه نگه داشتن ادماي اشتباهي با رابطه اشتباهيمون بهش پافشاري ميكرديم بهش بدهكاريم
اون زماني كه دروغ شنيديم و سكوت كرديم بدهكاريم.
زماني كه از هيچ و پوچ رويا ساختيم و الكي ذوق كرديم بدهكاريم
واسعه فرار و گريز از حقيقت و واقعيت هي با خودمون لج كرديمو لج كرديم.
بياييم فانوس وابستگي مونو خاموشش كنيم.
باور كنين بعضي وقتا اثبات دوست داشتنمون به ادما خيلي بيهوده و مايوس كننده اس
،معرفتاي بي جامون،
مهربوني هاي الكي مون
،يا حتي بها دادن بيش از حد و مرز مون به ادما،
و احمق تَر از همه تلاش بي موردمون واسعه حفظ رابطه هامون با ديگرون ...
داداش خوبم ابجي گلم احساستو خرج ادمايي كه خوب و بد براشون يكسانه نكن .شاد باشيد
Esiii-khan
غزلناز بابا...
ما را در سایت غزلناز بابا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: دوشنبه 2 اسفند 1395 ساعت: 4:08