تو سرتاسر جهان صرف نظر از فرهنگ و نژاد و جنيست مردم بهم سلام ميكنن
.سلام كردن در واقع به معني ارزيابي حال و احوال طرف مقابل يا شخص ثالث هستش كه ميتونه لفظي يا با انجام يه عمل فيزيكي صورت بپذيره.!
من از صميم قلب و به شما سلام عرض ميكنم
و شما رو با دل و جون در خلوت خودم ميپذيرم
اميدوإرم در كنار هم و باهم لحظه ات خاص و خوبي رو بسازيم
و بيشتر هم ديگه رو از طريق حرفايي كه اينجا به اشتراك ميگذاريم بشناسيم
Doktor Esiii
غزلناز بابا...ما را در سایت غزلناز بابا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12